Zeer goed | Goed | Vol- doende | Twijfel- achtig | Onvol- doende | Opmerkingen | |
Inhoud | ||||||
Introductie: waarom dit onderzoek | ||||||
Introductie: wat ga ik vertellen | ||||||
Analyse: wat is precies aan de hand | ||||||
Methode: hoe werkt het | ||||||
Methode: waarom deze aanpak | ||||||
Resultaten: hoe goed is het | ||||||
Conclusie: wat kunnen we hiermee | ||||||
Vorm | ||||||
Structuur: logische indeling | ||||||
Media (sheets): verhelderend | ||||||
Timing: niet te lang / kort | ||||||
Contact met het publiek | ||||||
Afstemming op het publiek | ||||||
Manier van spreken (boeiend) | ||||||
Oogcontact | ||||||
Houding, gebaren | ||||||
Activeren (interactie / verbazing / spanning / humor) | ||||||
Beantwoorden van vragen | ||||||
Eindoordeel | ||||||
Eindoordeel | ||||||
Take-home message | ||||||
Belangrijkste pluspunt | ||||||
Belangrijkste verbeterpunt |
Laatste wijziging: 10 juni 2008 door Axel Brink.