Rijksuniversiteit Groningen
achtergrondkleur
Reacties op DEZE pagina 18-Jul-00

TCW home

Toelichting bij het rooster voor het tweede trimester

Hier vind je nadere informatie over het rooster: wanneer begint het nieuwe trimester, wanneer is de kerstvakantie, krijg ik nog een papieren rooster?

Algemeen over het rooster Wanneer begint het nieuwe trimester, wanneer is de kerstvakantie, krijg ik nog een papieren rooster?

Nadere roosterinformatie Hoe ziet het rooster er precies uit?

Algemeen over het rooster

Het tweede trimester begint in de week van 2 december. Het rooster voor het tweede trimester staat onder Collegeroosters op de website.

Dit rooster vervangt de papieren roosters. Er zijn nu geen papieren roosters meer. De kans op fouten was te groot. Bovendien is de informatie op de site actueler.

Als er wijzigingen in het rooster zijn, krijgen jullie een mailtje om je op de hoogte te brengen.

Van 23 december tot 5 januari is de universiteit gesloten in verband met de kerstvakantie.

Nadere roosterinformatie

Hier vind je de informatie over de begindata voor de colleges, en de roosters van sommige vakken, die te ingewikkeld zijn voor het "gewone" rooster.

Niet alle colleges starten in de week van 2 december. Sommige vakken starten later, sommige eerder. Nadere informatie over de precieze aanvangsdata van de cursusssen vind je hieronder. Ook starten practica en werkcolleges niet altijd in dezelfde week als het hoorcollege. Ook deze informatie vind je hieronder. Van een aantal vakken is het rooster te ingewikkeld om zo op het rooster te zetten. Voor de precieze roosters van deze vakken, moet je ook hieronder kijken.

Alle colleges starten in de week van 2 december, tenzij hieronder aangegeven.

Eerste jaar

Inleiding Functieleer
Voor dit vak worden geen hoorcolleges gegeven. Wel zijn er hoorcolleges op video. Het is nog niet bekend hoe dit zal worden aangeboden. Meer informatie volgt later. Voor dit vak hoef je je niet in te tekenen.

Inl. Programmeren
Hoorcolleges starten op 11 december Practica starten op 16 en 17 december

Wiskunde 1
Hoorcolleges starten op 10 december Werkcolleges starten op 11 december

Tweede jaar

Architecturen van Intelligentie
Practica starten in de week van 9 december. In principe zijn er twee practicumgroepen voor tweedejaarsstudenten, en is er een practicumgroep voor derdejaars.

Derde jaar

Architecturen van Intelligentie

Practicum Cognitieve Ergonomie
Hoorcolleges starten op 9 december, daarna volgen er nog twee hoorcolleges op 16 december en 6 januari.

Hoe de werkcolleges en practica precies geregeld zijn, wordt op de hoorcolleges bekend gemaakt. Vooralsnog is het volgende geroosterd:

Werkcolleges zijn er op dinsdagen op 10 december, 17 december, 7 januari en 14 jan van 9-13 uur in zaal 033 (Grote Rozenstraat 15).

Werkcolleges zijn er ook op vrijdag op 13 december, 20 december, 10 januari en 17 jan van 13-17 uur in zaal 033 (Grote Rozenstraat 15).

Practica zijn er vanaf 10 december tot/met 18 maart van 9-17 uur in zaal 0027 (Muntinggebouw). (er lijkt overlap te zijn met de werkcolleges, nadere info op het hoorcollege).

Voor dit vak moet je je intekenen. (Practicum Cognitieve Ergonomie heet bij psychologie overigens Cognitieve Ergonomie II.)

Vierde jaar

Van bewegen naar handelen
Hoorcolleges starten al op 11 november. Het laatste hoorcollege is op 27 januari.

Voortgezette multivariate statistiek
Colleges beginnen op 9 december. Voor dit vak moet je je intekenen.

Computer Vision
Deze cursus begint op 10 december.

Cognitieve Psychofysiologie
Hoorcolleges starten op 11 december. Voor dit vak moet je je intekenen.

Programmeren in LISP
Deze cursus begint op 10 februari. Het laatste hoorcollege is op 17 maart. Voor dit vak moet je je intekenen.

Computational Scientific Discovery
Deze cursus begint op 10 februari. Het laatste hoorcollege is op 14 april.